[wp_html_sitemap]
[wp_html_sitemap]
Lieve klanten,
wij mogen vanaf 11 mei onze salons weer openen en afspraken inplannen. Hiermee houden we uiteraard rekening met het hygiรซne-protocol. We leggen jullie graag uit wat dit inhoudt:
Wat wij van jou vragen
Wat wij doen
Mocht u nog vragen hebben rondom dit protocol, dan kunt u ons bereiken op 033-7600 010 of via info@beautybyroos.nl.
Hopelijk zien we je snel in 1 van onze salons!
Liefs,
team Beauty by Roos
1. Een minimale leeftijd van 18 jaar.
2. Je bent officieel in Nederland woonachtig.
3. Je bent in het bezit van een Nederlands paspoort of een Nederlands identiteitsbewijs. Wij accepteren geen rijbewijs als identiteitsbewijs.
4. Je hebt een Nederlandse bankrekening die op dezelfde naam staat als je Nederlandse paspoort of identiteitsbewijs.
5. Bovenstaande documenten dien je mee te nemen voordat er een abonnement kan worden afgesloten.
6. Een abonnement kan alleen voor eigen gebruik afgesloten worden. Het is niet mogelijk om voor een ander persoon een abonnement af te sluiten.
7. De eerste termijn van het abonnement dient tijdens de eerste behandeling in de salon met pin of creditcard voldaan te worden.
Wij accepteren geen contant geld in onze salons!
1. Indien er een betalingsachterstand ontstaat tijdens de looptijd van het abonnement, dient deze eerst voldaan te worden voordat je een nieuwe behandeling in een van onze salons kunt inplannen.
2. Bij het uitblijven van betalingen zijn wij genoodzaakt een incassobureau in te schakelen.
3. Abonnementen worden automatisch beรซindigd na het einde van je contract. Wil je het abonnement verlengen, dan wordt er in de salon een nieuw abonnement voor je opgesteld. Hiervoor vragen wij opnieuw om je legitimatiebewijs en bankpas. Dit nieuwe abonnement zal na ondertekening van start gaan.
1. Je kan maximaal 2 weken voorafgaand aan de geplande datum terug komen voor het opnieuw plaatsen van je hairextensions. Anders zou het kunnen voorkomen dat je na 8 maanden, het 12 maanden abonnement al volledig verbruikt hebt. Dit is niet wenselijk voor zowel de klant als voor Beauty by Roos Hairextensions.
2. Indien er een betalingsachterstand ontstaat tijdens de looptijd van het abonnement, dient deze eerst voldaan te worden voordat je een nieuwe behandeling in een van onze salons kunt inplannen.
3. Bij het uitblijven van betalingen zijn wij genoodzaakt een incassobureau in te schakelen.
4. Abonnementen worden automatisch beรซindigd na het einde van je contract. Wil je het abonnement verlengen, dan wordt er in de salon een nieuw abonnement voor je opgesteld. Hiervoor vragen wij opnieuw om je legitimatiebewijs en bankpas. Dit nieuwe abonnement zal na ondertekening van start gaan.
5. Het is niet mogelijk om tussentijds het abonnement te beรซindigen. Mocht je twijfelen over een jaarabonnement, dan adviseren wij je eerst te kiezen voor een losse behandeling of een 3 maanden abonnement.
Lieve klanten,
helaas moeten ook wij onze deuren sluiten tot en met 19 januari. Klanten die in deze periode en afspraak hebben staan zullen wij persoonlijk benaderen om een nieuwe afspraak in te plannen.ย
In de tussentijd zijn wij bereikbaar tijdens onze normale openingstijden via mail (info@beautybyroos.nl), telefoon en WhatsApp (033-7600 010) en onze social media kanalen.ย
Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen? Schrijf je dan hieronder in voor onze nieuwsbrief.ย We hopen jullie allemaal weer snel te mogen verwelkomen in 1 van onze salons!
Liefs, team Beauty by Roos