Maak je online afspraak
*Voor een inzetbehandeling is een aanbetaling vereist. Hiervoor wordt na het maken van de afspraak contact met je opgenomen.
Je kan ook een afspraak maken door ons te bellen, WhatsApp of e-mail. Zo kunnen wij direct met je meekijken naar de beschikbare plekken in onze agenda.
Bellen
Maak telefonisch een afspraak.
Chat met ons via WhatsApp.
Mail ons voor een afspraak.
Hoe het werkt..
02.
Check √
Neem je pinpas en een geldig id-kaart/rijbewijs mee naar je afspraak.
03.
Kies jouw abonnement
Je beslist samen met jouw styliste welk abonnement het beste bij je past.
04.
Enjoy your hair!
Je betaalt de eerste termijn in de salon, de overige termijnen worden elke maand automatisch afgeschreven.
35-40 cm
3 maanden abonnement
4 maanden abonnement
55-60 cm
3 maanden abonnement
*Onder voorbehoud van typfouten. Lees de voorwaarden voor het afsluiten van een abonnement.
4 maanden abonnement
*Onder voorbehoud van typfouten. Lees de voorwaarden voor het afsluiten van een abonnement.
Wat onze klanten zeggen
Dit wil je ook weten!
Betaal ik rentekosten als ik een abonnement afsluit?
Nee, je betaalt geen rente over de kosten van een abonnement. Je betaalt met een abonnement dus nooit meer dan bovengenoemde prijzen.
Is een abonnement voordeliger dan een losse behandeling?
De kosten van de behandeling zelf blijven hetzelfde, maar met een abonnement betaal je wel minder voor het verwijderen van de hairextensions. Je betaalt dan namelijk maar 0,50 per plukje in plaats van 0,75. Deze kosten zijn allemaal al in het maandbedrag verwerkt!
Kan ik tussentijds wisselen van abonnement?
Met onze flexibele 3- en 4 maanden abonnementen kan je elke behandeling wisselen tussen lengte en aantallen. Heb je bijvoorbeeld altijd een volumebehandeling, maar wil je toch eens kijken hoe lang haar jou staat? Geen probleem!
Krijg ik een BKR-registratie als ik een abonnement afsluit?
Nee, je wordt niet bij het BKR geregistreerd wanneer je een abonnement bij ons afsluit.
Wordt het abonnement stilzwijgend verlengd?
Nee, we verlengen de abonnementen nooit stilzwijgend. Het abonnement stopt automatisch na de afgesproken 3 of 4 maanden. Elke keer dat jij een nieuw abonnement wilt afsluiten, vragen we je wel weer om een geldig paspoort/id-kaart en je pinpas mee te nemen.
Wanneer worden de termijnen geïncasseerd?
De eerste termijn van het abonnement betaal je in de salon. De daaropvolgende termijnen worden in de maanden daarna geïncasseerd in de laatste week van de maand.